No hate, NO love

Thursday 26 March 2015

Cuti dan Berhenti

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat Triple S *hahahahaha kalau dia baca* dan juga orang yang tertekan link blog aku ....

    Tajuk Cuti dan Berhenti. Cuti? Sebab sekarang aku dapat mc 2 minggu jadi aku cuti sekolah lah kiranya. Berhenti? Aku tengah fikir2 kalau aku sesuai belajar seorang kat rumah patut tak aku berhenti sekolah? Tapi dah tentu2 jawapannya tak sebab 1. Mak aku takkan bagi 2. Aku nak belajar seorang kat rumah? Boleh.... tapi kau kena buang semua tv dengan gadget dekat rumah ni. Bukan banyak pun tapi cukup untuk melalaikan aku yang memang lalai ni. Nak buat homework 3 hari ni pun seksa lagi nak berhenti silakan Ilya silakan. Jadi kiranya aku punya title sepatutnya Cuti sahajalh tapi sebab aku malas nak tukar biarjelah

    Last post aku kata aku update tahun depan tapi memandangkan laptop buat hal tak boleh connect dengan wifi sekaligus membuatkan aku tak boleh stream MCountdown jadi aku postlah.

   Kenapa aku cuti? Biarlah rahsia....

    Benda yang aku nak cerita pendek je sebenarnya... tadi aku check saps.... pergh ranking aku.... seluruh form aku dapat no 49 dari 334 untuk kelas aku dapat 12 dari 36 orang ... huhu teruk gila.... memang tak aku nak bagitau parents aku.... huhu....

    Bye weh.., aku update bila aku nak update

p.s : #보이프렌드 x #BOUNCE 1st win 150324 !!!!! Happy gila aku waktu tu * aku dapat stream waktu tu sebab laptop tak buat hal*




   

No comments:

Post a Comment